بحث دوم-شغل-


هم اندیشان جوان

سلام همون طور که قول داده بودم رفتیم سر بحث جدید از ایلین جان هم تشکرمی کنم

به خاطرهمکاریشون!

بحث جدید:

به نظرتون سخت ترین شغل چیه؟

 

نظرمن:به نظر من رفتگری!

نظرشمامهمه................



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت19:09---25 مهر 1391
سوگل یه چیزی بگم؟

سپیده
ساعت21:08---24 شهريور 1391
سلام سوگل جون من هم با بچه ها موافقم چون که هر کاری سختی خودش رو داره ولی به نظرم رفتگری ولی ما میتونیم با بافرهنگ بودن خودمون اون کار را هم اسان کنیم

ابراهیم
ساعت3:33---7 شهريور 1391
تمام شغل ها هرکدام به نوعی سختند . اما سخترین شغل شعلی که نباید حرفی بزنی فقط باید نگاه کنی و بهموقع از خودت عکس العمل نشون بدی یاساعتهای طولانی یه جا بنشینی

با یک لباس فرم و تجهیزات کامل ..............................
پاسخ:میشه نام شغل رو هم بگی


...........
ساعت12:39---6 شهريور 1391
خانه داری

sevin
ساعت10:30---28 مرداد 1391
مرسی ایلین که به من این وبلاگ رو معرفی کردی رفتگریه

ایدا
ساعت10:21---28 مرداد 1391
همه شغلا

رضا
ساعت12:16---21 مرداد 1391
بنا ونجاری ببخشید حو صله نوشتن ندارم

ایلین
ساعت8:51---18 مرداد 1391
سلام سوگل جون من کاری نکردم فقط وبلاگت رو به دوستام وبقیه معرفی کردم خوب حالا بریم سراغ بحث به نظر من هرکاری سختی خودش رو داره اما سخت ترین کار کارگری
پاسخ:ممنونم ایلین جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,ساعت 14:21 توسط سوگل | |


Power By: LoxBlog.Com